A tensione di una bateria hè a quantità di carica elettrica chì pò esse guardata in a bateria. Questu hè misuratu in volti.
A batteria di motocicletta hà una tensione più altu ch'è una bateria di vittura. A tensione di a maiò parte di e batterie di l'automobile hè di circa 12 volti è quella di a maiò parte di e batterie di motocicletta hè di circa 14 volti.
Una batteria di motocicletta completamente carica averà circa 13,2 volti, mentre chì una batteria di vittura cumplettamente carica averà circa 12 o 13 volti.
U statu di carica si riferisce à a cundizione di a bateria quandu hè stata caricata. Una batteria di motocicletta completamente carica averà circa 13,2 volti, mentre chì una batteria di vittura cumplettamente carica averà circa 12 o 13 volti.
U statu di carica si riferisce à a cundizione di a bateria quandu hè stata caricata. Una batteria di motocicletta completamente carica averà circa 13,2 volti, mentre chì una batteria di vittura cumplettamente carica averà circa 12 o 13 volti ".
A tensione di una bateria hè misurata da u fabricatore di a bateria per esse 12.6 volts. Questa hè a tensione nominale di a bateria è generalmente si assume chì a bateria serà caricata à questa tarifa. A tensione di carica attuale pò esse più altu di questu, ma puderia ancu esse più bassu.
A tensione di una bateria hè tipicamente espressa cum'è un numeru decimale, cum'è 12,6 volti o 12,7 volti. U più altu u numeru, u più grande a capacità o putenza di a bateria.
Quanti Volts sò Batterie di Motocicletta?
E batterie di motociclette sò tipicamente valutate à 12V o 14V nominali (12V Minimu) è anu una sorta di cunnessu per cunnette à u sistema elettricu di a vostra bicicletta. E batterie di motocicletta varianu in grandezza secondu a quantità di putere chì ponu furnisce per u sistema elettricu di a vostra bicicletta, ma a maiò parte di e batterie di motocicletta sò trà 8-12 "in lunghezza è anu una Lunghezza A (o circonferenza) di circa 2". Per esempiu:
A prima cosa chì avete bisognu di fà hè di determinà quanti volti hà a vostra bateria. Stu numeru hè impurtante perchè determinà a quantità di putenza chì pò esse tirata da a bateria. Per esempiu, sè vo vulete carricà una bateria di 12 volti cù un caricatore chì furnisce 12 volti, allora avete bisognu di sapè quanti volti hà a vostra bateria.
Per sapè quale tensione hà a vostra bateria di motocicletta, avete bisognu di un voltmetru. Un voltmetru pò esse acquistatu in a maiò parte di i magazzini di l'elettronica o in linea per circa $ 20- $ 30 $. Ci hè ancu alcuni gratuiti dispunibili se cercate in Internet!
Dopu avè acquistatu u vostru voltmetru, inserite in una presa di corrente è mette à misurà volt DC (corrente direttu). Se a vostra bateria di a motocicletta hè caricata bè, deve leghje circa 12,4 volti quandu hè cumpletamente carica; in ogni modu, certi marchi ponu avè un pocu menu o più secondu a so età è a so cundizione (batterie più vechje pò piglià più tempu per carica).
Quandu una bateria hè cumpletamente carica, hà una tensione di 12,4 volti.
A tensione di a bateria hè misurata in Volts (V) è Ampere (A). Una batteria di 12 volti hà una tensione nominale di 12,0 volti, mentre chì una batteria di 24 volti hà una tensione nominale di 24,0 volti.
A funzione primaria di una bateria di motocicletta hè di furnisce l'energia elettrica à u sistema elettricu di a vostra motocicletta furnisce u currente elettricu chì viaghja per u sistema elettricu. A bateria di a motocicletta furnisce stu currente per via di una strada di corrente elettrica da i so terminali à a so carica (in questu casu, u sistema elettricu di a vostra motocicletta).
E motociclette utilizanu diversi tipi di batterie per diversi scopi; per esempiu, certi motociclette usanu batterie di piombu sigillati mentre chì altri utilizanu batterie AGM o gel cell. Indipendentemente da quale tipu di bateria usa a vostra motocicletta, però, hè sempre bisognu di una fonte esterna di putenza per funziunà bè durante u funziunamentu è u mantenimentu.
Tempu di pubblicazione: 12-10-2022