Batterie chjuche, cumunimenti chjamate batterie è accumulatori chjuchi, sò aduprate per alimentà parechji dispositi di bassa putenza cum'è veiculi elettrici è robots. E batterie chjuche sò generalmente pensate per esse caricate freti, à u cuntrariu di e batterie più grande (cum'è e batterie di vittura) chì vulete mantene scaricate è esigenu un espertu per carricà a bateria più grande.
A dumanda di batterie di piccula dimensione hè prevista per aumentà in un futuru vicinu per via di l'usu generalizatu di i dispositi portatili è di a crescente dumanda di veiculi elettrici.
I picculi batterie sò fatti da diverse tippi di materiali, cumprese batterie di metallu-aria, batterie d'ossidu d'argentu, batterie di zincu-carbone, batterie di lithium-ion d'anode di silicium, batterie d'ossidu di lithium-ion manganese (LMO), lithium iron phosphate (LFP) lithium- batterie ion, è batterie zinc Air.
E batterie d'ossidu di manganese di lithium-ion anu una capacità alta, sò di prezzu di fabricazione, è sò largamente usate in diverse industrii oghje.
I metalli utilizati in queste batterie includenu l'aluminiu, u cadmiu, u ferru, u piombu è u mercuriu.
A causa di a longa vita di serviziu, un gran numaru di veiculi elettrici sò alimentati da batterie di fosfatatu di ferru di litiu.
A causa di e crescente preoccupazioni ambientali nantu à a contaminazione di e batterie di dimensioni chjuche, diverse cumpagnie sviluppanu tecnulugia per riduce o eliminà i metalli tossichi in batterie di dimensioni chjuche.
Tempu di post: 13-ghjugnu-2022