Dapoi u focu di pneumonia causatu da u novu coronavirus, u nostru guvernu cinese hà pigliatu misure risolute è forti per prevene è cuntrullà u focu scientificamente è efficace, è hà mantinutu una stretta cooperazione cù tutti i partiti.
A risposta di a Cina à u virus hè stata assai elogiata da alcuni dirigenti stranieri, è simu cunfidenti di vince a battaglia contru 2019-nCoV.
L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà elogiatu i sforzi di l'autorità chinesi per gestisce è cuntene l'epidemie di u so Direttore Generale Tedros Adhanom Ghebreyesus, esprimendu "a fiducia in l'approcciu di a Cina per cuntrullà l'epidemie" è chjamendu u publicu à "restà calmu" .
In u casu di u focu in Cina, l'OMS si oppone à qualsiasi restrizioni à i viaghji è u cummerciu cù a Cina, è cunsidereghja una lettera o un pacchettu da a Cina per esse sicura. Semu pienamente cunfidenti di vince a lotta contru u focu. Cridemu ancu chì i guverni è l'attori di u mercatu in tutte e tappe di a catena di fornitura glubale furnisceranu una facilitazione più grande di u cummerciu di merchenzie, servizii è impurtazioni da a Cina.
Cina ùn pò micca sviluppà senza u mondu, è u mondu ùn pò sviluppà senza Cina.
Vai, Wuhan! Venite, Cina! Vai, u mondu !
Tempu di post: Feb-10-2020